2009. február 3.

Mit olvastam 2008-ban?

Kedves Annás!
Köszi a kérdést, jó volt olvasni a kedveceidről. Főként, mert 1-2 könyvről már meséltél is a listádról, sőőőt, van amit a kezembe is adtál, hogy ezt biztosan szeretni fogom... és el is találtad :-)

Az elmúlt évben sajnos többet olvastam képernyőn, mint papíron - és inkább a "hasznos" (gyermek/lélek/egészség) mint a kellemes vonalon haladtam, bár ezt a listám nem biztos, hogy alátámasztja.

1. Vámos Miklós Utazások Erotikában című könyvét például minden fiús anyukának kötelező olvasmánnyá tenném!!! Hihetetlenül szórakoztató, és többszöri olvasás után be kell látnom, hogy a férfilélek is van olyan bonyolult, mint a női :-))))

3. Dr. Csernus Imre: A nő - érdekes, néha kemény, helyenként szórakoztató, de szerintem pontosan azért telitalálat, mert olyan kegyetlenül őszinte

2. Paulo Coelho: Tizenegy perc - több könyvét olvastam már, de ez valahogy évente sorra kerül nálam. Hogy Maria egy buta prosti? Nem hinném, és szívszorítóan szép a története!

4. bár ezt kellett volna előre tennem az olvasások gyakoriságát figyelembe véve:-)))
Varga Katalin: ÉN, TE, Ő című remek gyermekkönyvét fedeztem most fel újra a fiammal (ez még az én példányom, az én feladatmegoldásaimmal). Vidám, olvasmányos, feladatos és rádöbbentett, hogy milyen szép is a nyelvünk, mennyi mindent tanultunk a magyar nyelvről, amit nem megfelelően használunk, és amin rengteget ront a "mailezés"! Bár én Boribont is imádom!

5. Szilvi "mutatta be" nekem Rosamunde Pilcher-t, és én nem bántam meg! Hosszú téli estéken nagyon kellemes belebújni a takaró alá és a romantikus történeteit olvasgatni (ha jól sejtem ez a férfiaknak szigorúan tilos katerória). A kedvencem: Kagylókeresők

+ a számos gyeremeknevelést segítő könyv és cikk a netről (a Varázsbetű hírlevél pl. nagyon jóóóó), melyekből sohasem lehet elég, ha az ember lányának örökké kérdései vannak... az idei kedvencem Gary Chapman könyve a szeretetnyelvekről (Gyerekekre hangolva és Egymásra hangolva). Az egyikben a gyermekek, míg a másikban a házasság felől közelít a célhoz: egymás jobb megértéséhez. Hűűű, ez úgy sikerült mint egy fülszöveg ....

A kérdést egy - még nem blogoló- barátnőmnek továbbítom - tudom, hogy imádja a könyveket, így a lánc biztosan nem szakad meg!

Nincsenek megjegyzések: