2011. január 9.

2011 és a sport

És ebben az évben nem követtem el azt a hibát, hogy újévi fogadalmat tegyek... csak arra gondoltam, hogy idén kivételesen csinálni fogom, amit egyébként csak megfogadnék :-)
és hátha ez is jó, hogy szétkürtölöm pár kedves olvasóm között, akik számonkérhetik rajtam, ha olvassa bárki is...
szóval, az elmúlt 9 napból kb. minden második napon mozogtam valamit (szánkózás, korizás több alkalommal, nagy séta a környéken) de ez mind semmi ahhoz képest, hogy ma elmentem futni! csodás idő volt, simogató napsütés, ami segített abban, hogy 3 x 1 km-t futottam bevezetésképpen, közben pár perces sétákkal meg egy kis dombmászással. És szeretném ezt minden második nap művelni, lassanként emelgetni a távot és első megmérettetésként (ha nem lesz nagyon cudar az idő) akkor az etyeki futáson elindulni jan. végén. Azért nem mondom, érzem a rajtam ücsögrő karácsonyi sütik súlyát, de inkább kondit szeretnék, hogy bírjam a tavaszi túrázásokat :-)))
A fiúk pedig ma uszodába mentek, remélem ebből is rendszer lesz, mert a víz is öröm testnek és léleknek egyaránt!
Sportos évet mindenkinek, éljen az aktív élet és a csodálatos természet!!!

2 megjegyzés:

Tündérlátta írta...

:-) Hajrá-hajrá!!!

pancsa írta...

Úgy legyen!