2011. december 13.

Karácsonyra készülődve

Most a szokottnál is lassabban jön a karácsony, annyi a teendő/történés, jó/rossz és közben még hideg helyre is megyünk, szóval sűrű másfél hét lesz addig, mire csenget a Jézuska...
Egy kedves barátunk (dekoratőr) ajándékozta nekünk ezt a csodás koszorút, és úgy találta el a színeket, hogy még soha nem látta a lakásunkat, mégis tökéletesen passzol hozzánk :-) simogattam, nézegettem és napközben hidegre teszem, hogy karácsonyig szép maradjon - már ha a mai tavaszi idő hidegnek nevezhető a teraszon :-)
Ezek az apró örömök... meg az, hogy egy számunkra nagyon kedves társaság  vasárnap adventi gyertygyújtásra és közös éneklésre invitált bennünket. örömmel is mentünk, de a srácok miatt kicsit izgultam, hogy mikor mondják, hogy no most elég volt (már indulás előtt vad tiltakozásban voltak)... de olyan fantasztikus hangulata volt az estének, a karácsonyi és a templomi énekeknek egyaránt, olyan jó volt utána elvegyülni a sok felnőtt és még több gyerkőc között, hogy már nem is lepődtünk meg, amikor újra előkerült a gitár, a gyermekkezekbe a mindenféle csörgő és újra egy örömzenélés kerekedett belőle. és az én kamaszodó fiam azt mondta, hogy bár nem akart eljönni, de szuperül érezte magát és mikor lesz újra ilyen éneklős alkalom? Akkor ez lehet egy jó cél a következő évre, hogy teremtsünk ilyen alkalmat vagy tanítsuk meg apát gitározni és akkor megvan a családi zenekar :-))) 

És egy ajándéktipp: ráhangolódásként egy angyali hangot hallgatok - legkedvesebb barátnőmtől kaptam szülinapomra: Palya Bea: Ribizliálom című könyve CD melléklettel és szeretettel ajánlom mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: